سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مکمل مخصوص آقایان

 

همه افراد برای حفظ سلامتی خود نیاز دارند تا از مواد غذایی مفید و مغذی استفاده کنند. مکمل ها و مولتی ویتامین ها نیز ازجمله مواد مغذی هستند که لازم است بصورت روزانه مورد مصرف قرار گیرد. بسیاری از مشکلاتی که بصورت اضافه وزن، خستگی، خواب آلودگی، ضعف اعصاب، پر خوری و حتی کم خوراکی و کاهش وزن مشاهده می کنید به دلیل فقدان برخی از ویتامین ها در بدن است. اگر جسم خود را سالم و شاداب نگاه دارید می توانید روحیه و نشاط خود را نیز حفظ کنید. به این ترتیب می توان مشاهده نمود که بسیاری از مشکلات جسمانی ریشه در مشکلات فکری شما دارند و بالعکس. بخصوص این امر در آقایان بیشتر مشهود است. سبک زندگی پر تنش، استرس های کاری، مشکلات جسمی و فشارهایی که به جسم و روح آقایان وارد می شود باعث بروز بسیاری از مشکلات است. همانطور که می توان مکمل های مخصوص بانوان را تهیه کرد، داروسازان به دنبال حفظ سلامتی آقایان انواع مکمل و مولتی ویتامین های مخصوص آقایان را نیز تولید کرده و برای مصرف قرار داده اند تا به این نحو از بروز بسیاری از بیماری های جسمی جلوگیری شود   .

ترکیبات مولتی ویتامین مخصوص آقایان

مولتی ویتامین مخصوص آقایان دارای ترکیبات مفیدی است که علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، برای تقویت قوای جسمی و جنسی آقایان نیز مفید است. بهترین مولتی ویتامین مخصوص آقایان باید تمامی نیازهای جسمی و غذایی آنها را تأمین کند. همچنین در میان آقایان جوان و میانسالان تفاوتی در ترکیبات وجود خواهد داشت بنابراین هنگام انتخاب نوع مولتی ویتامین به رده های سنی نیز توجه کنید. بسیاری از مولتی ویتامین های مخصوص اقایان در سنین میانسالی و سالمندی حاوی ویتامین های مفیدی برای جلوگیری و بهبود سریعتر مشکلات پروستات است. در حالی که مولتی ویتامین آقایان در سنین 20 یا 30 سالگی اغلب برای تأمین ویتامین ها برای حفظ سلامتی و افزایش قوای باروری و قوای جنسی تهیه و تولید می شود. لیکوپتن، ویتامین E انواع اسید آمینه ها برای حفظ قدرت جسمانی، محافظت از عضلات، کمک به چربی سوزی، تناسب اندام و همچنین نشاط جنسی آقایان مورد مصرف قرار می گیرد

ویتامین های ضروری برای آقایان

مولتی ویتامین مخصوص آقایان از ترکیباتی نظیر ویتامین A برای سلامت چشم و تقویت سیستم ایمنی بدن، ویتامین K که به سطح کلسیم بدن کمک کرده و همچنین در لخته شدن خون نیز مؤثر است، کلسیم، تقویت استخوان، منیزیم و روی برای حفظ سلامت بدن، ویتامین c تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از ریش مو، تقویت مفاصل و غضروف ها، ویتامین D، برای کمک به جذب بهتر کلسیم و تقویت استحکام استخوان ها، ویتامین E موثر در کنترل اثر رادیکال های آزاد بر روی بدن، ویتامین های ب، برای حفظ سلامت عمومی بدن، جلوگیری از کم خونی و افزایش سطح انرژی و چربی سوزی، مس، منگنز و سلنیوم که ازجمله مواد معدنی مورد نیاز آقایان است، تشکیل شده است.