سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو

 

بدنسازی امروزه به یکی از ورزش های بسیار پرطرفدار تبدیل شده است. اکثر جوانان و نوجوانان برای تناسب اندام خود به این ورزش روی می آورند. داشتن شکم های شش تکه و بازوهای حجیم و عضلانی از مهمترین معیارهای تناسب اندام در این ورزش به شمار می آید.

شکم و پهلو جزو نواحی هستند که اکثر چربی های بدن در آن قسمت ذخیره می شوند. برای به وجود آمدن شکم شش تکه لازم است که تمام چربی های اضافی انباشته در این ناحیه از بین برود. اما نکته قابل توجه این است که سوزاندن این چربی ها نباید باعث تحلیل رفتن عضلات شود.

استفاده از مکمل های مخصوص چربی سوز در از بین بردن اسیدهای چرب تجمع یافته در بدن بسیار اثر گذار می باشند. بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو باید شامل ترکیباتی از جمله ال کارنیتین باشد.

بهترین چربی سوز بدنسازی

بدون شکل مکمل ال کارنیتین جزو بهترین چربی سوز بدنسازی یاد می شود. ال کارنیتین یکی از آمینو اسیدهای بسیار ضروری در بدن است. این ماده در تبدیل چربی های اضافی به انرژی نقش مهمی دارد.

یکی از بهترین راه ها برای تامین این ماده استفاده از مکمل های حاوی کارنیتین می باشد. این مکمل ها به صورت قرص، کپسول و یا پودر توسط بهترین برندهای داروسازی ایرانی و یا خارجی تهیه و تولید می شوند. شما می توانید بهترین مکمل چربی سوز بدنسازی را از داروخانه اینترنتی و یا داروخانه های حضوری تهیه کنید. 

نحوه مصرف ال کارنیتین برای لاغری

یک سوال پر تکرار در مورد این مکمل این است که نحوه مصرف ال کارنیتین برای لاغری چگونه می باشد؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم از آنجایی که این مکمل جذب بسیار بالایی دارد بهترین زمان مصرف ال کارنیتین صبح ها و یا قبل از تمرین است. شما می توانید روزانه 500 الی 2500 میلی گرم از این ماده را دریافت نمایید.

عوارض ال کارنیتین

تجربیات مصرف ال کارنیتین نشان می دهد که این محصول عارضه جانبی خاصی را در پی نخواهد داشت. نکته قابل توجه این است که از مصرف بیش از حد ال کارنیتین جدا خودداری کنید و در صورت داشتن بیماری خاص و یا استفاده از دارو برای مصرف این مکمل با پزشک مشورت کنید.

بمب چربی سوز شکم

اگر دنبال بمب چربی سوز شکم هستید و می خواهید در کنار آب کردن چربی های اضافی از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری کنید. به شما توصیه می کنیم که از مکمل کارنیتین استفاده نمایید.

همانطور که گفته شد چربی های اضافی اکثرا در ناحیه شکم و پهلو تجمع می یابند و شما برای داشتن شکم شش تکه یا به اصطلاح رایج سیکس پک لازم است که چربی های این نواحی را از بین ببرید.

داشتن یک رژیم غذایی مناسب و همچنین انجام تمرینات ورزشی به طور منظم و دقیق تاثیر بسزایی در عضله سازی و کات کردن عضلات دارد.

استفاده از مکمل بمب چربی سوز شکم یا همان مکمل کارنیتین باعث می شود تا در مدت زمان کمتری عضله های نواحی شکم خود را تقویت سازید و چربی های انباشته شده را از بین ببرید.