سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مکمل افزایش حجم عضلات بازو

 

به دست آوردن توده عضلانی بدون افزایش قابل توجه چربی بدن یک کار ظریف است که نیاز به یک رویکرد هم افزا و عاقلانه در مورد آموزش ، رژیم غذایی و مکمل دارد. برای ایجاد سیگنال برای سازگاری بدن یعنی رشد و تقویت شدت تمرینات شما باید سنگین، شدید و از همه مهمتر سازگار باشد. در همین راستا، شما باید عضلات خسته را با مصرف کالری متعادل از منابع با کیفیت بالا پروتئین، کربوهیدرات و چربی، حجم لازم برای رشد و ترمیم عضلات را تأمین کنید. سرانجام، برای اطمینان از اینکه محیط بدن شما برای هایپرتروفی مقدماتی است. در ادامه با بهترین مکمل جهت افزایش حجم عضلات بازو آشنا خواهیم شد بنابراین شما می توانید برای خرید اینترنتی پودر افزایش حجم عضلات از داروخانه آنلاین حجم بازوهای خود را افزایش دهید.

پروتئین

پروتئین ها صرفاً زنجیره ای از اسیدهای آمینه هستند که بسترهای مورد نیاز برای عضله سازی و پشتیبانی از متابولیسم را فراهم می کنند. در تلاش برای به حداکثر رساندن سنتز پروتئین و به حداقل رساندن کاتابولیسم (ضعف عضلات) ، ورزشکاران حداقل دو برابر پروتئین جو کم تحرک نیاز دارند. چقدر؟ به طور کلی ، روزانه 1.5 تا 2 گرم در هر پوند وزن بدن.

مصرف یک مکمل پروتئین قبل از تمرین باعث افزایش اسیدهای آمینه خون در طول تمرین می شود، که این اطمینان را می دهد که بدن شما برای تولید انرژی از اسیدهای آمینه عضله سخت بدست نمی آید. مخلوط های پودر پروتئین با استفاده از پروتئین های چندین منبع که دارای پروفیل های جذب مختلف هستند، فرموله می شوند. به زبان ساده، این محصولات با افزایش سریع اسیدهای آمینه خون و بالا نگه داشتن آنها برای مدت طولانی کار می کنند. بهترین ترکیبات پروتئینی حاوی هیدرولیزات و جدا شده پروتئین آب پنیر با هضم سریع پروتئین شیر و هضم کندتر و کازئین میسلار است. پروتئین وی سرشار از آمینواسیدهای زودجذب است به همین دلیل می‌تواند در عضله سازی به شما کمک کند. پروتئین وی یک پروتئین لبنی و محصول جانبی تولید پنیر است که به سنتز پروتئین و عضله سازی کمک می‌کند. پروتئین وی حاوی آمینواسیدهای شاخه‌دار لوسین، ایزولوسین و والین است که مهم‌ترین آمینواسیدها برای ساخت توده عضلات هستند. مصرف پروتئین وی همچنین به ریکاوری کمک کرده و آسیب فیبرهای عضلانی پس از تمرینات شدید را کاهش می‌دهد  . برای داشتن بازوهای حجیم تر مصرف و خرید پودر پروتئین از طریق داروخانه آنلاین پیشنهاد می گردد.

آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAA)

BCAA اسیدهای آمینه ضروری لوسین ، ایزولوسین و والین است. آنها ضروری در نظر گرفته می شوند زیرا بدن نمی تواند آنها را سنتز کند ، بنابراین باید در رژیم غذایی شما خریداری شوند یا مکمل باشند. BCAA قسمت زیادی از کل اسید آمینه موجود در عضله اسکلتی را تشکیل می دهد و به راحتی برای سوخت در طی ورزش تجزیه می شود. بر این اساس، بدیهی است که چرا مکمل BCAA به نفع ورزشکارانی است که تحت آموزش و تمرینات شدید قرار می گیرند.

مصرف BCAA قبل از تمرین باعث جلوگیری از، از دست دادن عضله در هنگام ورزش می شود، درد عضله را کاهش می دهد و از عضله در برابر کاتابولیسم محافظت می کند. همچنین نشان داده شده است که BCAA با متعادل سازی سطح تریپتوفان مغز ، فشار و خستگی را در حین تمرینات سنگین کاهش می دهد. برای خرید اینترنتی مکمل بی سی ای ای از طریق داروخانه آنلاین اقدام کنید.

کراتین مونوهیدرات

کراتین، پادشاه مکمل هاست، توسط بدن از آرژنین، متیونین و گلیسین سنتز می شود و در عضلات اسکلتی ذخیره می شود. در حین ورزش، با تشکیل آدنوزین تری فسفات مورد نیاز برای انقباضات انفجاری عضلانی، در تولید انرژی نقش اساسی دارد.

وقتی کراتین بعد از ورزش مصرف شود، می تواند ذخایر کراتین عضلانی را دوباره پر کرده و به میزان قابل توجهی تقویت کند. داشتن کراتین اضافی بعد از تمرین نه تنها بسترهای انرژی لازم را برای دوره های بعدی ورزشی فراهم می کند بلکه باعث ایجاد سنتز بیشتر پروتئین در بهبود با مکانیسم های فیزیکی و هورمونی می شود. اول، مقدار آب جذب شده توسط سلولهای عضلانی را افزایش می دهد ، که عضله را متورم می کند و نشانه ترمیم بیشتر است. (خوشبختانه ، همچنین باعث می شود عضلات بزرگتر به نظر برسند.) دوم ، باعث آزاد شدن هورمون آنابولیک فاکتور رشد انسولین و میزان میوستاتین (ترمزهای آنابولیک) را کاهش می دهد.

HMB هیدروکسی متیل بوتیریک اسید

HMB یک متابولیت آنابولیک فعال لوسین است و به طور طبیعی در عضله اسکلتی یافت می شود. در اوایل دهه 1990 ، استیون ال. نیسن ، دکترای دانشگاه ایالتی آیووا ، نقش مهم HMB در سنتز پروتئین عضله اسکلتی را کشف کرد. از آن زمان ، تحقیقات نشان داده است که HMB همراه با تمرینات سنگین منظم باعث بهبودی و رشد حجم عضلات بازو می شود، توده بدن را افزایش می دهد و توده چربی را کاهش می دهد. اگرچه برای همه ورزشکاران تمرین سخت موثر است ، اما HMB از نظر قدرت می تواند مزایای بیشتری را برای کسانی که تازه به تمرین می روند یا از کار سخت و طولانی مدت برمی گردند ، داشته باشد.

علت اصلی‌ که علاقه‌مندانِ به ورزش، به سراغ مکمل اچ ام بی می‌روند، افزایش رشد عضلانی، استقامت، سرعت ریکاوری، افزایش قدرت و کاهش عضله‌ سوزی است از فواید مکمل اچ ام بی hmb می توان به تسریع ریکاوری،عضله‌‌ سازی سریع‌تر، افزایش قدرت بدنی،افزایش استقامت بی‌هوازی وکاهش تجزیه و عضله‌سوزی (از دست رفتنِ عضلات) بنابراین برای بهره مندی از خواص این مکمل خرید قرص اچ ام بی از داروخانه آنلاین پیشنهاد می شود.